La Diputació impulsa accions promocionals estratègiques per a augmentar l’arribada de turistes del centre d’Europa | Diputación de Castellón

Contenido principal | Contingut principal
Facebook Youtube Flickr Twitter           
135 identitats, una província única

La Diputació impulsa accions promocionals estratègiques per a augmentar l’arribada de turistes del centre d’Europa

15 d’octubre. La Diputació de Castelló continua treballant per a obrir les innumerables virtuts turístiques de la província a nous mercats internacionals amb especial atenció als països amb connexions aèries des de l’aeroport i del centre d’Europa. Per a això, dins del Pla de màrqueting turístic elaborat pel Patronat Provincial de Turisme s’estan impulsant nombroses accions estratègiques presstrip origen i destinació, com és el cas de la presstrip organitzada durant aquestos dies amb un grup de prescriptors procedents d’Àustria.

Així, amb l’objectiu d’atraure turisme estranger i reforçar el full de ruta marcada per Javier Moliner a l’hora de convertir en objectiu prioritari la promoció turística internacional de la província, un total de sis periodistes dels principals mitjans de comunicació del país centreeuropeu, a més d’una representant de l’Oficina Espanyola de Turisme a Viena (OET), recorreran la província durant quatre dies.

En aquest sentit, el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha destacat la importància “d’una acció que ens permetrà obrir la província a tot un país a través dels ulls de set prescriptors”. D’aquesta manera, i acompanyats per tècnics del Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló, els periodistes austríacs recorreran la província “i descobriran de primera mà un territori amb molt que oferir a les visites”.

Ruta per nou municipis

Durant la seua estada a la província, el recorregut els portarà a conéixer fins a nou municipis de la província a més d’enclavaments amb un marcat patrimoni natural i històric com el Museu de la Valltorta o el Parc Miner del Maestrat. Els pobles que conformen la visita són: Segorbe, Culla, Ares del Maestrat, Morella, Canet lo Roig, la Jana, Traiguera, Tírig i Sant Mateu.

Accions com aquest presstrip tenen per objecte obrir vetes de mercat per a captar potencial turisme de països del centre d’Europa que arriba al nostre país per factors com el clima, la proximitat a la platja, la naturalesa o la gastronomia. “Tots ells factors que formen part de l’ADN de la nostra província i que ens converteixen en un territori amb un potencial turístic molt important”, ha destacat Martínez.

 

Imprimir Imprimir